“Posem al seu servei les nostres competències, experiència i vocació per ajudar-lo a reflexionar, centrar-se en l’objectiu i passar a l’acció d’una forma lliure, responsable i motivada. El nostre acompanyament es basa en una relació de confiança, compromís i confidencialitat, amb l’objectiu final de formar un tàndem amb la persona client que li proporcioni suport, estructura i mètode perquè aquesta extregui totes les seves potencialitats. Si considera que aquest és el moment, contacti’ns per una primera sessió gratuïta i junts dissenyarem el primer dels pròxims passos cap a l’objectiu!”
SERVEIS DE COACHING
• Coaching Personal/Life Coaching: acompanyament, motivació i guia per part del coach perquè la persona client alliberi tot el seu potencial i recursos, assolint així els seus objectius
• Coaching Professional: acompanyament, motivació i guia per part del coach perquè la persona client optimitzi els recursos disponibles i el seu talent per aportar a l’empresa o a un projecte professional propi els seus valors intrínsecs i una marca personal que l’encarin decididament cap a l’èxit
• Coaching Executiu: acompanyament, motivació i guia per part del coach al líder perquè aquest assumeixi nous reptes i, des del desenvolupament de les seves competències personals i/o directives, contribueixi decisivament al canvi de les seves organitzacions
• Coaching Esportiu: acompanyament, motivació i guia per part del coach perquè un esportista/equip augmenti el seu rendiment esportiu mitjançant la confiança, l’autocontrol, el compromís propi i aquells recursos retrobats que li permetran fer un pas més en el seu àmbit
• Coaching d’Equips: acompanyament, motivació i guia per part del coach perquè un grup de treball explori i maximitzi el potencial de les persones individuals que l’integren per aconseguir uns rols definits que el facin avançar decidit cap a un objectiu comú
• Coaching Organitzacional: acompanyament, motivació i guia per part del coach perquè la corporació client aconsegueixi, a través dels líders, definir una visió compartida que permeti afrontar amb èxit els objectius de processos (planificació estratègica, cultura corporativa, polítiques d’empresa, canvis estructurals, etc.)
• Formació de Coaching: formacions a mida destinades a particulars, entitats, empreses i associacions dedicades a estratègies relacionades amb el desenvolupament personal i/o professional
NORMES DE REFERÈNCIA
• La ment humana disposa de sèrie del “sistema de gestió” més complert. Però és particular i no admet estandarditzacions ni auditories de cap tipus. Per això el Coaching s’adapta, sense judicis ni interferències, a cada persona
BENEFICIS DEL COACHING
• Ajuda a incrementar el potencial de la persona i a obtenir els resultats desitjats, tant en la seva vida personal com professional
• Es centra en els objectius que hom vol aconseguir, i en el canvi necessari per aconseguir-los. Per tant, està orientat a l’acció
• S’afavoreix que no es repeteixi de nou el mateix patró de comportament que es venia repetint i que no havia solucionat el problema, desembussant per tant la dificultat
• Aporta automotivació, autoreflexió, autoconsciència, pensament positiu i confiança centrada en l’actuació
• Es revisen els hàbits adquirits i les creences, per afavorir les potenciadores i minvar les limitadores
• En aquells casos que la persona està bloquejada, sense saber què fer en la seva vida o en un tema determinat, o bé nota que ha perdut el control de la seva vida, el Coaching és la pausa per agafar perspectiva i agafar les regnes amb un ímpetu renovat
• Allò après en el procés concret s’aprofita en altres àmbits de la vida, podent aplicar-hi allò après/reconegut
• Mitjançant el procés de Coaching, el client aprofundeix en el seu coneixement, augmentant el rendiment i millorant la seva qualitat de vida
METODOLOGIA GENERAL D’UN PROCÉS DE COACHING
• Establiment d’objectius: el coach ajuda el coachee (client) a desenvolupar la seva visió sobre la situació desitjada i especificar les metes que permetran assolir-la
• Exploració de la situació actual: ajudar a reflexionar la persona client sobre la situació actual i les seves connotacions
• Mapa d’opcions: suport perquè el coachee generi les diverses opcions que té per avançar cap a la situació desitjada
• Disseny del pla d’acció: valoració de les possibles accions a desenvolupar, concreció d’un pla d’actuació i seguiment d’aquest
Avaluació de resultats: definir com i quan avaluarem els resultats, i estimulació dels aprenentatges obtinguts com a conseqüència del procés
VITRUVIUS INFORMA…
- COACHING (8)
- COMUNICACIÓ (2)
- FORMACIÓ (4)
- MEDI AMBIENT (6)
- QUALITAT (6)
- SEGURETAT I SALUT LABORAL (8)
- VITRUVIUS (13)